ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας της ρεσεψιόν;
  • Η ρεσεψιόν είναι ανοιχτή 24 ώρες και οι συνάδελφοί μας θα είναι στη διάθεσή σας μέρα και νύχτα.
Διατίθεται Wi-Fi στο ξενοδοχείο / στο δωμάτιο;
  • Υπάρχει ασύρματη δωρεάν σύνδεση στο internet σε όλο το ξενοδοχείο.
Τι ώρα είναι το check-in και το check-out στο ξενοδοχείο;
  • Η ώρα του check-in είναι στις 15:00
  • Η ώρα αναχώρησης είναι στις 11:00
Πόσο χρεώνεται για βρεφική κούνια;

Οι βρεφικές κούνιες παρέχονται δωρεάν. Εάν χρειάζεστε βρεφική κούνια, συνιστούμε να την παραγγείλετε πριν από την άφιξή σας.

Ποια είναι η πολιτική του ξενοδοχείου για παιδιά 2-12 ετών;

Το πρώτο παιδί έως 11 ετών είναι δωρεάν για όλες τις περιόδους. Κάθε δεύτερο παιδί έχει χρέωση.

Παρέχετε υπηρεσίες baby sitter;

Για υπηρεσίες φύλαξης παιδιού μπορεί να εξυπηρετηθείτε εφόσον ενημερώσετε έγκαιρα τη ρεσεψιόν.

Τα δωμάτια έχουν μικρή κουζίνα;

Ναι, τα στούντιο του ξενοδοχείου διαθέτουν μικρή κουζίνα. Το μαγείρεμα ωστόσο, εκτός από τα παιδικά γεύματα, δεν επιτρέπεται.

Υπάρχουν ξαπλώστρες και ομπρέλες στην παραλία του ξενοδοχείου;

Ναι, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου χρησιμοποιούν ξαπλώστρες και ομπρέλες στην παραλία χωρίς επιπλέον χρέωση. Παρέχονται επίσης καθημερινά, δωρεάν πετσέτες παραλίας και πισίνας.

Έχετε χώρο στάθμευσης;

Υπάρχει δωρεάν ιδιωτικός χώρος στάθμευσης κοντά στο ξενοδοχείο.

Μπορείτε να κανονίσετε μια υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο;

Μπορούμε να το κανονίσουμε κατόπιν αιτήματος με επιπλέον χρέωση. Θα πρέπει να στείλετε σχετικό e mail για να το φροντίσουμε και να σας ενημερώσουμε για τις λεπτομέρειες.

Υπάρχουν εκδρομές και κρουαζιέρες και τι πρέπει να κάνω;

Το προσωπικό της ρεσεψιόν θα χαρεί να σας βοηθήσει και να οργανώσει τέτοια ταξίδια για εσάς.

Έχετε υπηρεσία πλυντηρίου / στεγνού καθαρίσματος και παροχές σιδερώματος;

Διατίθεται υπηρεσία πλυντηρίου. Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο δωμάτιό σας.

Μπορώ να φέρω το κατοικίδιό μου μέσα στο ξενοδοχείο;

Δεν επιτρέπονται κατοικίδια στο ξενοδοχείο μας.

Διατίθενται δωμάτια καπνιστών;

Λυπούμαστε, αλλά απαγορεύεται το τσιγάρο αυστηρά σε όλα τα δωμάτια.

Μπορώ να πάρω πρωινό / δείπνο ακόμα κι αν δεν μένω στο ξενοδοχείο σας;

Ναι, φυσικά μπορείτε να απολαύσετε ένα γεύμα ή ποτό στο εστιατόριο ή στα μπαρ μας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές;

Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες από MasterCard, Visa και American Express.

Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου;

Εάν ακυρώσετε ή τροποποιήσετε την κράτησή σας περισσότερες από 14 ημέρες πριν από την άφιξή σας, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ. Διαφορετικά διατηρούμε την προκαταβολή ως χρέωση ακύρωσης. Εάν οι λόγοι ακύρωσης σχετίζονται με οποιεσδήποτε περιστάσεις ανωτέρας βίας (Force Majeure - διεθνείς ταξιδιωτικοί περιορισμοί, προβλήματα υγείας) λόγω του COVID19, η κατάθεσή σας, θα διατηρηθεί από το ξενοδοχείο και θα λάβετε ένα πιστωτικό κουπόνι για το ποσό που προκαταβάλλεται, το οποίο θα έχετε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε για μελλοντική διαμονή.